Wykształcenie:
Pedagogiczne - nauczyciel dyplomowany kształcenia zintegrowanego, oligofrenopedagog, certyfikowany diagnosta i terapeuta SI. Kurs kwalifikacyjny z gimnastyki korekcyjnej. Studia podyplomowe z fizjoterapii. Studia podyplomowe z wychowania fizycznego.
Doświadczenie zawodowe:
Wieloletni nauczyciel kształcenia zintegrowanego, oligofrenopedagog, diagnosta i terapeuta dzieci z niepełnosprawnością intelektualną i zaburzeniami ze spektrum autyzmu, diagnosta i terapeuta dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej.
Kursy i szkolenia technik manualnej pracy z pacjentem:
- SI I-ego i II-ego stopnia
- Kompleksowy model pracy z dziećmi z ADHD, zachowaniami opozycyjno-buntowniczymi, zaburzeniami zachowania Usprawnianie skolioz w oparciu o współczesne techniki fizjoterapeutyczne cz. I, II
- Koncepcje neurofizjologiczne w usprawnianiu dzieci z deficytem neurologicznym cz.I,II
- Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka diagnoza i terapia - konferencja szkoleniowo-naukowa
- Terapia Behawioralna w pracy z dziećmi i młodzieżą z autyzmem 1-3 stopień
- Ontogeneza motoryczna dziecka i jego rozwój odruchowy
- Nadpobudliwość psychoruchowa a Integracja Sensoryczna
- Logopedia a Integracja Sensoryczna
- Praca z dzieckiem z autyzmem- konstruowanie programów terapeutycznych
- Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem cz.I - II Fundacja SINAPSIS
- Zespół Aspergera - diagnoza, edukacja, terapia
- Terapia Integracji Sensorycznej w pracy z dzieckiem autystycznym
- Diagnoza funkcjonalna dzieci z autyzmem - profil psychoedukacyjny PEP-R
- Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce - program szkolny, wg integracji odruchów dr Sally Goddard Instytut Neurofizjologii i Psychologii INPP Chester - England - Polska
- Neurobiologiczne podstawy integracji sensorycznej ujęcie interdyscyplinarne
- Znaczenie diagnozy i terapii funkcji wzrokowych w trudnościach w czytaniu i pisaniu w pracy terapeuty integracji sensorycznej
- Centralne zaburzenia przetwarzania słuchowego (CAPD) w kontekście terapii integracji sensorycznej
- Efektywne sposoby uczenia dzieci z autyzmem w praktyce i badaniach